برگزاری مانور قطع همزمان برق  در استان قزوین 

  چهارمین مانور قطع همزمان برق و کنترل آماده بکاری مولد‌های اضطراری مراکز منتخب صنعت آب و برق استان قزوین انجام شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین درباره برگزاری مانور قطع همزمان برق در استان قگفت: این مانور به منظور بررسی آماده بکار بودن مولد‌های برق اضطراری سازمان‌ها و مراکز حساس و مهم با هماهنگی و ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانسی با مدیریت‌های برق شهرستان‌ها و امور‌های اجرایی استان، آغاز و برق مراکز تعیین شده قطع و مولد‌های برق اضطراری وارد مدار شدند.

خواجه وند افزود: طبق دستور العمل‌ها و ضوابط سطح بندی کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات حساس و حیاتی در استان شناسایی شده اند و بر اساس لیست اعلامی برق مراکز منتخب در این مانور به صورت همزمان قطع و وضعیت آمادگی مولد‌ها در زمان خاموشی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی مورد رصد میدانی، پایش و ارزیابی قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قزوین اظهار داشت: برگزاری این مانورها، باهدف حفظ آمادگی اکیپ‌های عملیاتی، امدادی، فنی و پشتیبانی صورت می‌گیرد که در آن تعیین نقاط قوت و شناسایی موارد قابل بهبود تیم‌های عملیاتی و ارتقای سطح آماده بکاری مولدین مراکز حساس هدف گذاری شده است.

خواجه وند در خاتمه اظهارداشت: در این مانور تعداد ۱۴ اکیپ فنی و عملیاتی با بهره گیری از ۲۸ نفر نیروی انسانی شرکت داشتند.

در ادامه یوسف اینانلو معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به نام گذاری روز‌های هفته پدافند غیر عامل گفت: هدف اصلی این مانور سنجش، ارزیابی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور استفاده از مولد‌های برق اضطراری در زمان قطع برق سراسری ویا در شرایط خاص بحرانی می‌باشد.

 اینانلو گفت: براساس هماهنگی به عمل آمده، ۳۸ مرکز منتخب صنعت آب و برق استان به مدت حدود یک ساعت قطع گردید که پس از انجام موفقیت آمیز مانور مجددا برق مرکز مذکور به شبکه سراسری متصل شدند.

برچسب ها: قطع برق ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار